فصل دو – کافه دیجیتال

در این کافه دیجیتال، می‏‌خواهیم دربارۀ نوآوری دیجیتال مدل‌‏های کسب‏‌وکار کمی بیشتر صحبت کنیم. امیدواریم تا اینجا به این نتیجه رسیده باشید که این روزها تقریباً تمامی کسب‏‌وکارها تحت‌تأثیر فناوری‌‏های دیجیتال قرار گرفته‌‏اند و به‌مرور برای بقا همه ملزم به نوآوری دیجیتال مدل کسب‏‌وکار خودند. به پاسخ سؤال‌های زیر فکر کنید:

  • کسب‌وکار شما چیست؟
  • آیا موج دیجیتالی شدن به کسب‏‌وکار شما هم رسیده و تغییرات شگرفی در آن به وجود آورده است؟
  • نمونه‌‏های موفق کسب‌‏وکار شما در دنیا چگونه از فناوری‌‏های دیجیتال برای تحول استفاده کرده‏‌اند؟
  • در ایران، چگونه می‏‌توانید نوآوری دیجیتالِ مدل کسب‌‏وکار ایجاد کنید؟ کدام رویکرد برای کسب‏‌وکارتان مناسب‏‌تر است؟

1 دیدگاه دربارهٔ «فصل دو – کافه دیجیتال»

  1. امیرمحمد نوروزی

    سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    کسب و کاری که من در حال فعالیت در آن هستم، صنعت الکترونیک و به‌طورخاص در حوزه تولید دستگاه‌های برق اضطراری یا یو پی اس‌ هست که بیشتر برای حوزه B2B کاربرد داره.
    شرکت ما (شرکت فن‌آوران گویا) یکی از شرکت‌هایی بوده که در حوزه تولید محصول دست به نوآوری دیجیتال زده تا قبل از این، عملکرد دیجیتالی دستگاه‌ها فقط محدود به مشاهده عملکردها و ایجاد تغییرات خاص بوده ولی با تحول دیجیتال دستگاه‌ها، امکان تغییرات و همچنین دقت دستگاه بالاتر رفته و باعث شده که در هنگام ارور دادن دستگاه نیاز به حضور متخصصین نباشه و با چند تغییر دیجیتالی ساده، ارور دستگاه برطرف بشه.
    در حال حاضر رویکردی که ما استفاده کردیم دیجیتالی کردن در حوزه محصول بوده که باعث صرفه جویی در زمان و همچنین کاهش هزینه‌ها شده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید