در این بخش میخواهیم دربارۀ آیندۀ تجربۀ دیجیتال مشتری صحبت کنیم.
- به نظر شما مشتریان آینده چه ویژگیها و ترجیحاتی خواهند داشت؟
- کدامیک از فناوریهای دیجیتال نقش جدیتری در ایجاد تجربۀ خوشایند مشتریان آینده ایفا خواهند کرد؟
در این بخش میخواهیم دربارۀ آیندۀ تجربۀ دیجیتال مشتری صحبت کنیم.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
به نظر شما مشتریان آینده چه ویژگیها و ترجیحاتی خواهند داشت؟
قیمت، سرعت، کیفیت و دقت
کدامیک از فناوریهای دیجیتال نقش جدیتری در ایجاد تجربۀ خوشایند مشتریان آینده ایفا خواهند کرد؟
برای مردم عادی موارد هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، رسانه های اجتماعی و اینترنت اشیاء بسیار ملموس تر خواهد بود
برای سازمانها رایانش ابری، تحلیل داده و در آخر بلاکچین
فکر میکنم همین الان تو تجربه های مشتری آگاه شدن از مشخصات و اندازه های واقعی محصول تو فروش آنلاین و مناسب بودن اندازه محصول با اندازه های مد نظر خریدار خالیه. استارت آپ هایی رو دیدم که رو این محصول کار کردند ولی نمونه نهایی رو هنوز تو فروشگاه های بزرگ ندیدیم.