فصل چهار – کافه دیجیتال

با رویکردهای دیجیتالِ ایجاد تحول در فرایندها آشنا شدیم. به خاطر داشته باشیم که هیچ‌‏یک از رویکردهای اشاره‌ شده برتری‌ای بر دیگری ندارد و حتماً باید به‌صورت اقتضایی و بر اساس شرایط سازمان‌‏ها رویکرد مناسب را انتخاب کرد.

  • در سازمان‌‏ها و کسب‌‏وکارهایی که می‌‏شناسید، کدام نمونه‏ از رویکردهای دیجیتالی‌‏سازی فرایند را سراغ دارید؟
  • فکر می‌‏کنید برای سازمان شما کدام ‌یک از این رویکردها مناسب‌‏تر است؟ چرا؟

1 دیدگاه دربارهٔ «فصل چهار – کافه دیجیتال»

  1. محمدسعید برزگرصدیق

    در سازمان‌‏ها و کسب‌‏وکارهایی که می‌‏شناسید، کدام نمونه‏ از رویکردهای دیجیتالی‌‏سازی فرایند را سراغ دارید؟

    فکر می‌‏کنید برای سازمان شما کدام ‌یک از این رویکردها مناسب‌‏تر است؟ چرا؟
    با توجه به وضعیت موجود سازمان تا اینجا احساس می‌کنم رویکردهای جایگزینی دیجیتال محور فرآیند و توسعه دیجیتال محور فرآیندها با سهم هرکدام ۵۰٪ مناسب باشند.
    در حال حاضر آماده برای دیجیتال کردن فرآیند ارجاع کار به پیمانکاران از مرحله صدور تا ارائه تاییدیه ها و صورت وضعیت هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید