فصل سه – سفر به آینده

در این بخش می‏‌خواهیم دربارۀ آیندۀ تجربۀ دیجیتال مشتری صحبت کنیم.

  • به نظر شما مشتریان آینده چه ویژگی‏‌ها و ترجیحاتی خواهند داشت؟
  • کدام‏یک از فناوری‏‌های دیجیتال نقش جدی‏‌تری در ایجاد تجربۀ خوشایند مشتریان آینده ایفا خواهند کرد؟

2 دیدگاه دربارهٔ «فصل سه – سفر به آینده»

  1. محمدسعید برزگرصدیق

    به نظر شما مشتریان آینده چه ویژگی‏‌ها و ترجیحاتی خواهند داشت؟
    قیمت، سرعت، کیفیت و دقت

    کدام‏یک از فناوری‏‌های دیجیتال نقش جدی‏‌تری در ایجاد تجربۀ خوشایند مشتریان آینده ایفا خواهند کرد؟
    برای مردم عادی موارد هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، رسانه های اجتماعی و اینترنت اشیاء بسیار ملموس تر خواهد بود
    برای سازمانها رایانش ابری، تحلیل داده و در آخر بلاک‌چین

  2. فکر میکنم همین الان تو تجربه های مشتری آگاه شدن از مشخصات و اندازه های واقعی محصول تو فروش آنلاین و مناسب بودن اندازه محصول با اندازه های مد نظر خریدار خالیه. استارت آپ هایی رو دیدم که رو این محصول کار کردند ولی نمونه نهایی رو هنوز تو فروشگاه های بزرگ ندیدیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید