Warning: The magic method Vc_Manager::__wakeup() must have public visibility in /home/naviga/public_html/wp-content/plugins/js_composer/include/classes/core/class-vc-manager.php on line 203

Warning: The magic method InvisibleReCaptcha\MchLib\Plugin\MchBasePublicPlugin::__wakeup() must have public visibility in /home/naviga/public_html/wp-content/plugins/invisible-recaptcha/includes/plugin/MchBasePublicPlugin.php on line 37
فصل سه – کافه دیجیتال – ناخدایی دیجیتال

فصل سه – کافه دیجیتال

تا اینجا با مفهوم تجربۀ مشتری آشنا شدیم. به تجربه‌‏هایی که تاکنون در جایگاه مشتری و در هنگام خرید محصول یا دریافت خدمتی داشته‌‏اید فکر کنید. بهترین تجربه‌تان را به خاطر می‌‏آورید؟ بدترین آن را چطور؟ اکنون از دیدگاه دیگری به ماجرا نگاه کنید. سازمان شما به‌عنوان ارائه‌‏دهندۀ محصول یا خدمت چه اقداماتی برای ارتقای تجربۀ مشتریانش در نظر گرفته است؟ اگر جای مشتریان سازمانتان باشید چه تجربه‌‏ای خواهید داشت؟

2 دیدگاه دربارهٔ «فصل سه – کافه دیجیتال»

  1. سمانه خندق

    بنظرم اصلیترین چالش مدلهای کسب و کار آینده مهارت و تخصص محوری تر بودن اون کسب وکار ها و انعطاف پذیری هرچه بیشترشون براساس تحولات ، نیازها و شرایط متغیر محیطی میتونه باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید