تا اینجا با مفهوم تجربۀ مشتری آشنا شدیم. به تجربههایی که تاکنون در جایگاه مشتری و در هنگام خرید محصول یا دریافت خدمتی داشتهاید فکر کنید. بهترین تجربهتان را به خاطر میآورید؟ بدترین آن را چطور؟ اکنون از دیدگاه دیگری به ماجرا نگاه کنید. سازمان شما بهعنوان ارائهدهندۀ محصول یا خدمت چه اقداماتی برای ارتقای تجربۀ مشتریانش در نظر گرفته است؟ اگر جای مشتریان سازمانتان باشید چه تجربهای خواهید داشت؟
2 دیدگاه دربارهٔ «فصل سه – کافه دیجیتال»
دیدگاه خود را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
بنظرم اصلیترین چالش مدلهای کسب و کار آینده مهارت و تخصص محوری تر بودن اون کسب وکار ها و انعطاف پذیری هرچه بیشترشون براساس تحولات ، نیازها و شرایط متغیر محیطی میتونه باشه.
طبق تجربه خودم برخورد و ارتباط گیری مثبت و صحبت صمیمانه با مشتری باعث میشود اون مشتری به مشتری دائمی شما تبدیل شود.